Servis a reklamace
Reklamace poškozeného zboží po rozbalení
Pokud zákazník po převzetí a rozbalení zásilky zjistí, že některý z produktů je poškozený nebo nefunkční, je třeba tuto skutečnost okamžitě oznámit příslušné přepravní společnosti, která zásilku doručila. Zároveň je nutné balík důkladně zdokumentovat – pořiďte fotografie přepravního štítku, vnějšího i vnitřního obalu (včetně viditelného poškození), výplňového materiálu a samotného poškozeného zboží. Bez těchto snímků nebude možné reklamaci vůči dopravci úspěšně uplatnit. Zákazník by měl také zkontrolovat, zda je zásilka úplná. Pokud je zásilka poškozená nebo v ní něco chybí, je nezbytné nás o tom informovat co nejdříve, nejpozději však do dvou kalendářních dnů od doručení.
Všechny informace nám pošlete na elektro@goldys.cz
Nebo nás kontaktujte:
Adam Gold
Tel: +420 736 778 056 (Po-Pá: 6:00 – 16:00)
Email: elektro@goldys.cz
GOLDYS - Nábytek pro Vás s.r.o.
Dolní 106
742 72 Mořkov
Po-Čt: 6:00 – 16:00
Porucha při používání
Electrolux
https://www.electrolux.cz/support/repairs/
Tel: +420 261 302 261
AEG
https://www.aeg.cz/support/repairs/
Tel: +420 261 302 261
Gorenje
https://cz.gorenje.com/podpora/zakaznicky-servis
Tel: +420 800 105 505
Mora
https://www.mora.cz/objednani-servisni-opravy/
Tel: +420 800 105 505
Concept
https://www.concept.cz/default.asp?inc=inc/vestavne_spotrebice.htm
Tel: +420 465 471 400