Servis a reklamace

 

Reklamace poškozeného zboží po rozbalení

Pokud zákazník po převzetí a rozbalení zásilky zjistí, že některý z produktů je poškozený nebo nefunkční, je třeba tuto skutečnost okamžitě oznámit příslušné přepravní společnosti, která zásilku doručila. Zároveň je nutné balík důkladně zdokumentovat – pořiďte fotografie přepravního štítku, vnějšího i vnitřního obalu (včetně viditelného poškození), výplňového materiálu a samotného poškozeného zboží. Bez těchto snímků nebude možné reklamaci vůči dopravci úspěšně uplatnit. Zákazník by měl také zkontrolovat, zda je zásilka úplná. Pokud je zásilka poškozená nebo v ní něco chybí, je nezbytné nás o tom informovat co nejdříve, nejpozději však do dvou kalendářních dnů od doručení.


Příloha 1 - Reklamace

 

Všechny informace nám pošlete na elektro@goldys.cz

Nebo nás kontaktujte:

Adam Gold

Tel: +420 736 778 056 (Po-Pá: 6:00 – 16:00)

Email: elektro@goldys.cz

 

GOLDYS - Nábytek pro Vás s.r.o.
Dolní 106
742 72 Mořkov

Po-Čt: 6:00 – 16:00

 

 

Porucha při používání

 

Electrolux

https://www.electrolux.cz/support/repairs/

Tel: +420 261 302 261

 

AEG

https://www.aeg.cz/support/repairs/

Tel: +420 261 302 261

 

Gorenje

https://cz.gorenje.com/podpora/zakaznicky-servis

Tel: +420 800 105 505

 

Mora

https://www.mora.cz/objednani-servisni-opravy/

Tel: +420 800 105 505

 

Concept

https://www.concept.cz/default.asp?inc=inc/vestavne_spotrebice.htm

Tel: +420 465 471 400