Gorenje Optimal servis 5 let

 

 

Gorenje - Optimal servis 5 let Zakoupením tohoto kupónu, zákazník získává po dobu dalších 36 měsíců (nad rámec zákonné záruční lhůty) nárok na bezplatnou výměnu, nebo opravu níže uvedených součástí výrobku, práci a výjezd smluvního servisního technika Gorenje spol. s.r.o. Nevzniká však nárok na výměnu výrobku v případě opakovaných oprav apod. Zákazník tyto skutečnosti bere na vědomí a s těmito podmínkami souhlasí.

 

Chladničky a mrazničky – na funkci chladícího okruhu, tj. kompresor (kromě relé, ochrany a elektrické instalace kompresoru), kondenzátor, výparník, filtrdehydrátor, kapilára, spojovací potrubí

 

Pračky a sušičky – na elektromotor, aquastop, napouštěcí elektroventil, termostat, teplotní senzor, hadice přívodní

 

Myčky – na topné těleso, termostat, mycí (oběhové) čerpadlo, prorezavění nádrže myčky

Volně stojící sporáky a vestavné trouby – na programovatelné hodiny, topná tělesa trouby, varné zóny sklokeramických desek, ventilátor, spínače, sklokeramické varné desky s výjimkou mechanického poškození desky způsobené používáním, které je v rozporu s návodem pro obsluhu, funkčnost plynových hořáků, elektrické zapalování hořáků*, pojistky plynových hořáků, popraskání smaltu trouby**

 

Varné desky sklokeramické a indukční – na elektronický modul, přepínače, indikátor zbytkového tepla, termostat, varné zóny, pojistku, sklokeramickou varnou desku s výjimkou mechanického poškození desky způsobené používáním, které je v rozporu s návodem k používání.

 

Netýká se: Mikrovlnné trouby, Plynové desky, Digestoře

 

Gorenje Optimal servis 5 let nelze uplatnit při běžném opotřebení výrobku, nebo jeho částí (filtry, přirozené změny barvy plastů, atd.) Gorenje Optimal servis 5 let lze uplatnit pouze na výrobky uvedené na český trh společností Gorenje spol. s.r.o.

 

Podmínkou platnosti "Gorenje Optimal servis 5 let" je registrace na www.gorenje.cz/registrace do 14 dnů od data zakoupení výrobku. Jakékoli případné dotazy směrujte na obchod@gorenje.cz, nebo telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 105 505, nebo také písemně na adresu Gorenje spol. s.r.o., Vyskočilova 1461/2a, Praha 4, 140 00.

 

*Týká se jen termočlánků

** Týká se jen případů bez známek mechanicky narušeného povrchu např. odloupnutí smaltu při pnutí materiálu. Naopak reklamace mechanicky poškozeného smaltovaného povrchu, např. poškrábání, či běžné opotřebení při výsuvu plechů u trub s prolisy, nebudou uznávány.